شناسهٔ خبر: 173696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام نزدیک به ۱۰۰۰ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به مرز مهران توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

پایانه مسافری اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح اربعین امسال (۱۶ مرداد) تا پایان ۱۹ مرداد ماه، ۹۷۴ نفر زائر با استفاده از ناوگان حمل و نقل مسافر از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به خدمت‌رسانی شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل مسافر استان به زائران سرزمین نینوا گفت: از ۱۶ مرداد ماه (زمان شروع طرح اربعین) تا پایان مردادماه امسال، ۹۷۴ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران اعزام شده‌اند.

به گفته وی، این جابه‌جایی با استفاده از ۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی شاهد افزایش تقاضا برای سفر هستیم به طوری که روز گذشته ۲۶۴ نفر در قالب ۱۲ سفر به سمت پایانه مرزی برکت در مهران رهسپار شدند.

وی تاکید کرد: زائرین با مدیریت سفرهایشان می‌توانند در بازگشت نیز به سهولت به استان بازگردند به شرطی که بازگشت خود را به روزهای پر ترافیک موکول نکنند.

۵۴ اکیپ راهداری سیار و مستقر در ۳۵ راهدارخانه استان آماده خدمت رسانی به زائران هستند که به گفته جهانی، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافرین نیز اندیشیده شده تا بالاترین سطح سرویس دهی با زائران را داشته باشیم.